Lanean emojiak erabiltzeko aholkuak

Erabiltzailearen aurpegia

emoji

Pasa den asteburuan, uztailaren 17an, larunbata, Emojiaren Nazioarteko Eguna ospatu zen (#World EmojiDay). Zazpi urte dira ospakizun hori egiten dela, eta ikono horiek sortu direla gogorarazten du, zeintzuk errazago komunikatzeko eta emozioak karaktere gutxiagotan adierazteko sortu ziren. Emojiak 1982ko irailaren 19an sortu ziren, Scott Elliot Fahlman Carnegie Mellon Unibertsitateko konputazioko zientzialariak lehen emotikonoak asmatu zituenean […]

TikTok-ek 3.000 milioi deskarga baino gehiago izan ditu

Erabiltzailearen aurpegia

tik_handi

Tik Tok iraupen laburreko bideoen aplikazio ezagunak 3.000 milioi instalazio baino gehiago izatea lortu du, eta hori lortzen duen lehena izan da joko bat edo Facebooken jabetzako aplikazio bat izan gabe, aurretik Facebook, WhatsApp, Facebook Messenger eta Instagram-ek bakarrik gainditu baitute marka hori. Sensor Tower analisi-enpresak egindako azterketa batek eman ditu datuok. TikTokek 18 hilabete […]

Doako FRIV joko onenak udarako

Erabiltzailearen aurpegia

coco-monkey

FRIV jokoek ezaugarri berezi batzuk dituzte, eta horiekin defini daitezke. Besteak beste, joko sinpleak dira, flash-ean programatuak, doakoak, eta zuzenean joka daiteke nabigatzailean, mugikorretan edo mahai gaineko ordenagailuetan, jokoa deskargatuz. 2021eko FRIV joko onenen artean badaude joko konplexu samarrak eta dinamika oso dibertigarriak dituztenak. Oporretan entretenitzeko zerbaiten bila dabiltzanentzat, FRIV joko klasikoez gain (Ludo Hero, […]

Sare Sozialak eta SEOa

Erabiltzailearen aurpegia

seo_soziala_1

Enpresa eta erabiltzaile gehienek badakite zer garrantzitsua den sare sozialen plataformetan aktibo izatea. Hala ere, oso gutxik ulertzen dute gizarte-sareak ez direla entitate bananduak, osotasun gisa funtzionatzen dutela, marketin digitaleko eta SEOko ahaleginekin batera. Sare sozialek onura asko eskaintzen diete erabiltzaileei eta enpresei berez, baina SEO estrategia on batekin batera lan eginez gero, askoz ere […]

Nola erantzun aipamen positibo eta negatiboei

Erabiltzailearen aurpegia

negatibo

Google My Business-ek edo Facebook-eko orriek, besteak beste, espazio bat eskaintzen diete erabiltzaileei marka edo produktu bati lotutako beren esperientziak  xehetasunez azaltzeko. Ohikoa denez, mundu guztiak ez ditu esperientzia onak, eta, beraz, normala da aipamen negatiboak jasotzea, askotan kudeatzeko eta erantzuteko zailak direnak. Aipamen horiek erabiltzaile askok uste baino garrantzi eta irismen handiagoa dute. AEBetako […]

Nola neurtu mugikorraren urarekiko erresistentzia maila

Erabiltzailearen aurpegia   Kultura-aisialdia

Nola neurtu mugikorraren urarekiko erresistentzia maila

Erabilerarekin galtzen doan telefono mugikorren prestazioetako bat urarekiko erresistentzia da. Zure mugikorra urari hondatu gabe eusteko gai den neurtu nahi baduzu, Google Play Store-n oso erabilgarria den aplikazio bat dago eskuragarri.

Nola neurtu mugikorraren urarekiko erresistentzia maila

Erabiltzailearen aurpegia

ura

Erabilerarekin galtzen doan telefono mugikorren prestazioetako bat urarekiko erresistentzia da. Zure mugikorra urari hondatu gabe eusteko gai den neurtu nahi baduzu, Google Play Store-n oso erabilgarria den aplikazio bat dago eskuragarri. Doako deskarga duen aplikazio honek Water Resistance Tester du izena eta gailuaren barometroan sartzen da iragazgaiztasun-maila ebaluatzeko. Eta dena, jakina, telefonoaren osotasuna arriskuan jarri […]

“Hizkuntza, Hezkuntza, Hazkuntza”, Azkue Fundazioak babestutako udaberriko Zuzeu Gaztea Saria

Erabiltzailearen aurpegia

zuzeu_udaberri

Aitziber Markaidak irabazi du Azkue Fundazioak babestutako Udaberriko Zuzeu Gaztea Saria Hizkuntza, hezkuntza, hazkuntza izeneko iritzi artikuluagatik. Zuzeuk jakinarazi duenez, “Markaidak bost idatzi plazaratu ditu hiru hilabeteko honetan gurean, guztiak kalitatekoak, eta saritua izan den sarrera honetan, euskaldunon ikur batez mintzo da, irakurketa berri eta propio bat eginez; eta gainera, gurean horrenbeste maite dugun eztabaida […]

TikTok-ek bideoen iraupena luzatuko du

Erabiltzailearen aurpegia

tikkkkk

Tik Tok sare soziala aldaketa garrantzitsu bat prestatzen ari da, erabiltzaileek parteka ditzaketen bideoen gehienezko iraupena ezabatzeko asmoa baitu. Gaur egun, muga hori 60 segundokoa da, eta, hasieran, 15 segundokoa zen. Nahiz eta TikTok-ek ez duen ofizialki iragarri, badirudi hurrengo asteetan bideoen gehieneko iraupen hori luzatu egingo dela, hiru minutura iritsi arte. Drew Kirchoff sare […]

Koloreztatzeko aplikazioak

Erabiltzailearen aurpegia

paint_ly

Marraztea eta koloreztatzea oso jarduera entretenigarriak dira, baina ez bakarrik orri zuri baten aurrean orduak eta orduak pasa ditzaketen txikienentzat, baita helduentzat ere, jarduera horietan erlaxatzeko modu bat aurki baitezakete, adibidez, mandalak pintatzen. Gaur egun, koloreztatzeko, ez da diru askorik gastatu behar materialak erosten; nahikoa da Interneteko konexioa duen mugikor edo tableta bat izatea. Hauek […]